sobota, 14 lutego 2015

Poradnik: Jazda konna dla początkujących (część II)


Dzisiaj przedstawię wam, jak poprawnie wsiadać na konia. W poprzednim poście były 3 żelazne zasady, teraz kolej na wykorzystanie tego w praktyce.
Zapraszam do czytania!


Znalezione obrazy dla zapytania jazda konna



Wsiadanie na konia wydaje się proste, jednak trzeba bardzo uważać. Głównie chodzi o nasze bezpieczeństwo, a za tym o nasze zdrowie. Nikt nie chciałby mieć połamanego kręgosłupa na pierwszy raz, prawda?

Tak więc, przygotowałam dla was gif (tak, sama xD), na którym wszystko pokażę i opiszę. 

Taak, ja i moje zdolności artystyczne XD


1. Nabrać wodze tak, aby były napięte i koń nie mógł ruszyć, ale i nie mógł się cofnąć.
2. Wsadzić lewą nogę w strzemię.
3. Na tej jednej nodze się podnieść i przełożyć drugą nogę na prawą stronę (cały czas trzymając wodze)
4. Przenosząc nogę, DELIKATNIE siąść na siedzisko siodła.
5. Ewentualnie sprawdzić, czy strzemiona są dobrze dopasowane. O dobrym dopasowywaniu strzemion napiszę w następnym poradniku.
6. Teraz już możesz popuścić wodze.



Mam nadzieję, że coś z tego zrozumieliście. A z tym gifem... starałam się xD 
~ Sombra




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz